Věřte – nevěřte, ale stalo se… Tento týden mne v našem tisku zaujal nadpis „Časté nehody? Pomohou kouzelné kameny.“ Zpráva, kterou vydala ČTK uvádí, že rakouská dálniční společnost Asfinag uvažuje o navázání seriozní spolupráce s esoterikem, jenž prý snížil nehodovost na rychlostní silnici S16 ve spolkové zemi Vorarlberg.
Známý
rakouský esoterik Gerhard Pirchl v roce 2004 zahrabal podél této komunikace
"mocné kameny", které podle něj neutralizují působení negativních sil v okolí
silnice. Dopravních nehod od té doby zde skutečně ubylo.
Podle mluvčího společnosti Asfinag mají nejdříve fyzikové seriozně posoudit, zda počet nehod skutečně dokázaly snížit Pirchlovy kameny. Podle statistik na inkriminovaném úseku silnice mezi Dalaaským tunelem a výjezdem na Bludenz, nehod s následkem smrti nápadně ubývá.
V roce 2002 v nebezpečném úseku při nehodách zemřelo pět lidí, o rok později dvě osoby, v roce 2004 jedna osoba a v posledních dvou letech nikdo. Během této doby přitom v tomto úseku nebyla učiněna žádná další opatření, jež by mohla s pozitivním trendem nějak souviset.
Pan Pirchl se prý nabídl, že bude silnice ovládané zlými silami objíždět jedním ze svých vlastnoručně upravených „odrušovacích vozů“, což jsou dva terénní automobily převážející kouzelné kameny. Už k tomu potřebuje jen svolení silničního úřadu. Pan Pirchl je ochoten své služby poskytovat jen za úhradu nákladů na cestování a nepředpokládané výdaje.
Šéf výstavby komunikací ve Vorarlbergu už reagoval s tím, že si dokáže „odrušování“ na tamních silnicích představit, pokud se prokáže „moc Pirchlových kamenů“. Jako technik je vůči takovýmto postupům sice skeptický, ale v zásadě je jim přístupný. Odrušovací vozy by podle něj mohly jezdit po silnicích se zvlášť častým výskytem dopravních nehod.
Podle teorie pana Pirchla vyzařují některé prehistorické horniny silová pole, jež mohu u lidí přivodit výpadky vědomí. Tyto síly se údajně dají neutralizovat přepólováním. To mají učinit jeho kameny…
Gerd
Pirchl se narodil roku 1942 a vyrůstal v Bludenz. Vystudoval strojařinu,
pracoval jako vývojový pracovník, projektant a výzkumník. Byl ředitelem
vývojového oddělení ve Švýcarsku. V roce 1989 se osamostatnil a stal se
dodavatelem žáruvzdorných izolačních komponent pro automobilový průmysl.
Nejvyššího uznání za kvalitu se mu dostalo od firmy VW: Formel - „Q“ - Preis. V
roce 1999 jej postihuje zánět srdečního svalu a v roce 2001 podstupuje
transplantaci srdce. Od roku 2002 se věnuje zkoumání vodících žil
prehistorických kamenů v návaznosti na zkušenosti svého otce s kyvadlem, jenž
byl studnařským mistrem. V roce 2006 na vědeckém kongresu v Bürserberg/Vorarlberg
přednáší o svém objevu žil a vodičů (silových polí) v prehistorických kamenech.
V roce 2004 bádá mezi kameny ve švýcarském regionu Rätikon, ve francouzském
Carnacu a anglickém Stonehenge. V roce 2005 spolupracuje s firmou ASFINAG na
zmírnění nebezpečí silnice S 16.
O svých objevech napsal knihu Geheimnis Adernsterne“ (Tajemství kamenných vodičů), která však v Česku zatím nebyla vydána a je k dostání pouze v němčině v Rakousku.
zpět na Stránky s nádechem tajemna